ESHKHAR CENTER FOR NATURAL HEALING

וד"ר ערן אשחר N.D נטורולוג, M.P.H

גאים להציג

תכנית ייחודית ובלעדית בעולם לריפוי אמתי וסופי של דלקות מעיים – קוליטיס, קרוהן, אולקוס, כיב קיבה, כיב בתריסריון ועוד באמצעות שיטת "התזונה הכירורגית".

• את סובלת מרגישות במעיים, יציאות מרובות, צואה רכה, שלשול תכוף או כרוני, כאבי בטן ודלקת במעיים?
  • הרופאים אמרו לך שהמחלה שלך הינה כרונית, כלומר עלייך ללמוד לחיות אתה במשך כל החיים?
  • הרופאים אומרים לך שהדרך היחידה לטפל בדלקת שלך היא על ידי תרופות נוגדות דלקת בעלות תופעות לוואי קשות והרסניות העלולות לגרום נזק לכבד, לאי ספיקת כליות ודיאליזה?
  • התקפי הדלקת חוזרים ונשנים ולרפואה אין שום פתרון אמתי וסופי לבעיה ולסבל שלך מלבד דיכוי חוזר של הדלקת על ידי תרופות רעילות?
  • מציעים לך ניתוח לכריתה של החלק הדלקתי במעיים?
  • ניסית גם "תרופות וטיפולים טבעיים" וגם הם לא פתרו את הבעיה?
  • איכות החיים שלך נפגעה קשות בגלל המחלה ומגבלות התנועה שהיא יוצרת?
  • את סובלת מפגיעה כלכלית ונפשית עקב המגבלות של המחלה?
  • את מחפשת ריפוי אמיתי וסופי של הדלקת הכרונית שלך?

עצרו לרגע, יש לכם אפשרות אמתית לעצור את כל הסבל הזה!!

כל ההצהרות של הרופאים אינן נכונות!

אין סיבה לקחת תרופות רעילות שלא עוזרות!

אל תהיו נואשים ומדוכאים! אל תרימו ידיים!

הגעת למקום הנכון! יש לנו פתרון מדעי ומוכח קלינית עבורך
לחיסול בעיית הדלקות במעיים.

הכל תלוי בך ובהחלטה שלך לקחת את הבריאות שלך בידיים ולהבריא תוך זמן קצר מהמחלה. למחלה שלך אין קשר לגנטיקה גרועה או סתם מזל רע.

הבטחה – מעל 90% החלמה מוחלטת מהמחלה וירידה מהתרופות!!!

אני ד"ר ערן אשחר N.D  נטורולוג, M.P.H – מוסמך לבריאות הציבור ומדעי הרפואה,  (מהפקולטה לרפואה, האוניברסיטה העברית והדסה) מבכירי הרופאים הנטורולוגים בישראל ובאירופה, מיישם את הגישה כבר – 33 שנים והובלתי מעל 10000 חולים להחלמה ממגוון עצום של מחלות כולל מחלות מיעיים, באמצעות גישת "התזונה הכירורגית" שפיתחתי!

לאחר 23 שנות עבודה קלינית מוצלחת עם אלפי חולים אני מצהיר כאן ביטחון מלא שאתם יכולים לצפות שבעיית הדלקות במעיים שלכם תעלם תוך זמן קצר יחד עם כל הסבל שלכם, במידה ולא נגרם נזק בלתי הפיך כמובן.

שיטת התזונה הכירורגית שלי מבוססת ב- 100% על מחקרים מדעיים
ועל נסיון קליני עשיר שלי ושל כ- 200 רופאים נטורולוגים בעולם!

זה רק בידיים שלכם וזו רק ההחלטה שלכם להיות בריאים. פשוט כך!

אינכם חולים בגלל הגנטיקה, התורשה הגרועה שלכם או בגלל מזל רע!

הכל נובע מהתזונה הבלתי מותאמת לגופכם ולצרכים המדויקים שלו.

אין באמת צורך בתרופות נוגדות דלקת לכל החיים! הן הורסות לכם את מערכת החיסון! יותר מזה, לא רק שהתרופות אינן הפתרון, אלא שה עצמן לא מאפשרות לגוף להחלים מהדלקת! תרופות תמיד מטפלות רק בסימפטום אבל לא בשורש הבעיה!

הטיפול הרפואי בדלקות מעיים הוא שגוי משום שהוא מתעלם מהגורם האמיתי לדלקת במעי, התזונה הלקויה!!

הטיפול בתרופות נוגדות דלקת אינו מתייחס לשורש המחלה ורק מחמיר ומנציח אותה למרות ההקלה הזמנית.

רופאים לעולם לא יספרו לך שאת יכולה להבריא לחלוטין מהדלקת במעי באמצעות "תזונה כירורגית", שיטת העבודה שפיתחתי לריפוי מהמחלה!

אחרי ניסיון של 23 שנים בטיפול בחולים וריפוי של עצמי מדלקת מיעים קשה ו"כרונית", שבה חליתי בגיל 9 ועד גיל 26, אני אומר לכם באחריות – בידכם לעשות סוף למחלה שלכם מיד!!!

באמצעות שיטת "התזונה הכירורגית" נרפאו 90% מהאנשים שהיו בטיפולי עם דלקות במעי תוך מספר חודשים של טיפול נטורולוגי.

זה פשוט וזה אמתי.

חברים וחברות, זהו הטיפול היסודי ביותר בארץ ובעולם, והיחיד שיכול להבטיח לכם ריפוי אמיתי ממחלות מיעיים וירידה מכל התרופות לתמיד.

התקשרו אלינו והתחילו את הטיפול מיד ותראו תוצאות שידהימו אתכם אפילו כבר תוך שבועיים!
שימו לב: פיתחתי שיטת עבודה ייחודית שאיננה קשורה לזמן ומקום. בכל נקודה שתהיו על פני כדור הארץ תוכלו להתחיל תוך חצי שעה את הטיפול שלי מבלי להתרוצץ לשום מקום והתחילו מיד לעשות  סוף לסבל המיותר שלכם.

אז אתם מבינים עכשיו שאתם ממש לא חייבים להמשיך ולסבול מהדלקות במיעיים שלכם, הסימפטומים המציקים, החרדה שבבליעת תרופות רעילות, תחושת ההרעלה העצמית הקשה, החרדות להחמרה נוספת ולחוסר יכולת לתפקד, המגבלות הפיזיות ותחושת החולי וההזדקנות המוקדמת!
זה ממש לא מתאים לכם!!!

אז בואו והביסו את בעית המיעיים שלכם!

הוכיחו לרופאים ולרפואה שאינכם זקוקים לתרופות הרעילות שהם מציעים לכם בשפע, בחוסר אחריות ובכל כך קלות!

התקשרו עכשיו לטל: 03-3724200 והתחילו מיד בתהליך ההבראה שלכם או מלאו את פרטיכם כאן מתחת ואנחנו נחזור אליכם ככל שיותר מוקדם או נשלח לכם חומר הסבר ראשוני על אופן הטיפול:

ובקרוב תלמדו להפוך לרופאים של עצמכם ולהביא את עצמכם באמצעות כוחות הריפוי של הגוף שלכם.
תוך זמן קצר אתם בהחלט תשכחו מיתר בעיות המיעיים שלכם ומבעיות הבריאות בכלל.

מה תרוויחו מתכנית הבריאות של ד"ר ערן אשחר

יישום התכנית יבטיח לכם את התוצאות הבאות:

1. אבחון קריטי, אמיתי, מדויק וייחודי ביותר של מצב הבריאות ובדיקות הדם שלך. רופאים אינם יודעים לפענח את בדיקות הדם שלכם מנקודת מבט קלינית-נטורולוגית ולמרפאים אלטרנטיביים אין בכלל ידע כזה. הבחירה היא בין שטחיות למקצוענות ברמה עולמית.

2. ריפוי אמיתי וסופי מהמחלה האוטואימונית ומדלקות המעיים הכרונית ללא צמחים, שיקויים וטיפולים הומיאופתיים לכל החיים, תרופות לכל החיים תוספים לכל החיים ואין סוף הוצאות!

3.  העלמת כל הסימפטומים המציקים ותופעות הלוואי הנוראיות של המחלה ושל התרופות תוך העלמת הסיכון לנזקים גופניים כמו כריתת המעי, בעיות עיכול קשות, אובדן משקל, תת תזונה, פגיעה במערכת החיסונית, נזקים לכליות ולכבד ולאובדן כלכלי וגופני קשים!

4. שיפור מדהים בכל מדדי הבריאות: חידוש תהליך העיכול, יכולת לאכול מזון בריא ללא כל מגבלות, הורדת אחוזי השומן התת עורי, ירידה ברמת הסוכר בדם, ירידה משמעותית בשומני הדם והעלמת הסיכון למחלות לב וכלי דם, עלייה משמעותית ברמת האנרגיה, שיפור בתפקוד הכליות והכבד, שיפור אדיר במצב העור ורמת חיות ואנרגיה גבוהים ביותר.

5. יכולת משתפרת וגבוהה להשתלב בפעילות ספורטיבית.

6. תחושה מוצקה וקבוה של רווחה גופנית, מרץ, בריאות ושמחה. בקיצור – איכות חיים גבוהה מאוד.

7. חיסכון עצום בהוצאות שנובעות מבריאות לקויה ואובדן הכנסה בעקבות כושר עבודה ירוד וימי מחלה, חיסכון בקניית תרופות שיקויים, גלולות ותוספים מיותרים, חיסכון בטיפולים אלטרנטיביים, חיסכון בהוצאה על מזון זבל במשך כל החיים!

8. תחושת ביטחון עצמי ואמון גבוהים ביכולות הריפוי של הגוף ואמונה חזקה שהבריאות שלך תלויה במידה רבה במה שאת עושה ולא במזל, בגנטיקה הגרועה ובקללה משמיים.

9. הבנה עמוקה שיש לך שליטה מלאה על הבריאות שלך ואינך מחויבת להיות תלויה בחסדיהם של הרופאים ותעשיית התרופות המשוחדים והאינטרסנטיים.

ובנימה אישית:

מותה של אימי מסרטן מסוג לוקמיה בשנת 1982 בעודי בחור צעיר לאחר שחרורו מהצבא ניחתה עלי כמכה קשה שבמבט לאחור אני מבין שעברו שנים רבות עד שהתאוששתי ממנה.

מותה הפתאומי של אימי, תוך שבועיים מגילוי המחלה, ובגיל 60, זרק אותי לתוך מערבולת רגשית קשה. כאדם מאמין בבורא עולם באתי בטרוניה קשה איליו על אי הצדק המשווע שבלקיחתה של אימי שהיא עצמה התייתמה מאימה בגיל 13 והפכה בפועל לאם המשפחה. מדוע אישה כה למודת סבל ואומללה נלקחה מבלי שראתה את פירות טיפוחיה, ילדיה, נישאים, מביאים ילדים לעולם, מתפתחים, שמחים ומאושרים, שהרי זה כל מה שרצתה בחייה.
ואילו אנחנו כמשפחה, אותה המשפחה חמה וקרובה שהייתה קודם, היא לצערי הלכה והתפוררה עם השנים בהיעדר הדבק הטבעי והגורם המלכד והמאחד שקיים בדרך כלל בכל משפחה.

התרסתי כלפי אלוהים הייתה קשה ובלתי סלחנית. מדוע אלוהים היה כה אכזר ובלתי מתחשב?

ברעש גדול ובאקט של מחאה טרקתי אחרי את הדלת והפניתי לו עורף. פשוט חדלתי להאמין בקיומו.

גישה זו הובילה אותי עד מהרה במהלך לימודי האקדמיים באוניברסיטה לנסות ולחקור את הסיבות לחולי ולמוות מוקדם של בני אדם. כך השתלבתי בלימודי בריאות הציבור בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית ולאחר מכן בלימודי הרפואה הטבעית.

מהרגע שהבנתי שבריאותו של האדם תלויה במידה רבה בהתנהגותו הבריאותית הצבתי לי כמטרת חיים להביא לידיעתם של כמה שיותר אנשים את הבשורה הזו. הבנתי שלא אלוהים הוא שלקח את אימי אלא שמי שהיה אחראי לכך הוא אורח החיים והתזונה שהיא אימצה במהלך חייה כמו חוסר ההבנה שלה בקשר שבין התנהגותה היומיומית לבין בעיות הבריאות שלה ומחלתה הסופנית.

נשבעתי שכל עוד אני כאן אעשה כל שביכולתי לגלות את האמת הזו לכמה שיותר אנשים ולהצילם מסבל וייסורים מיותרים וממוות מוקדם כדי שלא יעברו את אותם ייסורים והחוויות הקשות שעליהן אני גדלתי עקב מותה של אימי.